مراسم عروسی

همه چیز درباره عروسی

مراسم عروسی

همه چیز درباره عروسی

مطالب مفید برای عروس و داماد
بایگانی
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ب.ظ

نحوه انتخاب آتلیه

نکات مهم در مورد آتلیه عروس

نکات مهم در مورد آتلیه عروس

جشن عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی هر زوجی است و همه عروس داماد ها برای ثبت این روز به دنبال بهترین آتلیه عروس عروس هستند.

نکات مهم برای انتخاب بهتر آتلیه عروس:

  • اگر از جمله خانواده های مذهبی هستید به سراغ آتلیه هایی بروید که تمام پرسنل آنها خانم هستند و به باغ عروسی شخصی بروید زیرا باغ هایی که آتلیه دار ها به شما پیشنهاد میدهند باغ های عروسی هستند که هم زمان چند عروس و داماد دیگر و اکیپ عکاسی آنها در حال گرفتن عکسهای عروسی خود هستند.
  • آتلیه ای را انتخاب کنید که محیط آن زیبا و جذاب است و از رنگهای خاص استفاده شده باشد. زیرا محیط در عکس شما بسیار تاثیر گذار است و به این موضوع توجه کنید که آتلیه مجهز به سیستم نور پردازی باشد.
  • قبل از انتخاب آتلیه عکاسی خود با عکاس خود صحبت کنید و از او بخواهید عکس های قبلی خود را بدون ادیت و با ادیت به شما نشان دهد و به روتوش عکسها، بگ گراند عکس ها، نور عکس ها و محیط عکاسی دقت کنید. بطور مثال دقت کنید اگر لباس عروس کوتاه است رد جوراب روی پای عروس نمانده باشد و ادیت شده باشد این نشانه ی ظرافت کار فتوشاپ کار آتلیه عروس است. به نور پردازی در فضای باز عکس های عروس و داماد توجه کنید و عکسها را قبل و بعد از ادیت با هم مقایسه کنید و توجه کنید که عکسها نور پردازی مصنوعی نشده باشد.
  • فیلم خوب عروسی و کلیپ اسپرت روز عروسی؛ فیلم نامه ی خوب و عکاس حرفه ای میخواهد و تنها دوربین های خیلی مجهز دلیل ثبت کردن عکسهای خوب نیستند و فقط این کار هزینه ی شمار را بالا میبرد. با دوربین های ساده تر هم میشود عکس هایی زیبا خلق کرد. بعضی از آتلیه داران مدعی میشوند که عکس های ما به روز است این صحبت اصلا درست نیست زیرا عکس ورژن نیست که هر ماه آپدیت شود. عکس باید با سلیقه ی عروس و داماد همسو باشد .
  • روز عروسی شما یک روز تکرار نشدنی است پس اجازه بدهید حس واقعی شما مثل استرس، خنده های طبیعی، گریه، شادی و … در عکس ها نمایان باشد.
  • به سابقه کار عکاس و آتلیه دار عروس توجه کنید زیرا سابقه بی تاثیر در تجربه نیست.
  • فیلم بردار و عکاس باید رفتار بهتر و صمیمی تری با عروس و داماد داشته باشند زیرا عروس داماد احساس راحتی بیشتر با عکاس میکنند و بطور مثال از گرفتن عکس های احساسی در عکس خجالت نمیکشند و عکس ها طبیعی تر میشود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
Moein

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی